Bolibompa!

Det sitter Milleman och tittar på just nu, upptryckt mot mig,
gosar i håret mitt och har väääldigt långa blinkningar!!
En timme till får han stå ut! Mamman tycker inte om att kliva upp
före 07.00 om hon inte måste!

Ja, just HC ja, doktorn kände ingenting på mig utan skickade remiss till datormografi,
som kunde ta 1-3 månader......så ja vad säger man,
nu ska jag inte prata mer om det innan jag vart på den där undersökningen!!!!!
Bara låtsas att det inte existerar, finns inte!


Idag har jag vart i skolan och haft handledning, bra de! Nu ska den individuella
uppgiften kompletteras och lämnas in på tisdag, men det var inte så himla mycket,
jag är nöjd bara jag får G, har inte riktigt haft koncentrationen som behövts denna
månad! I morgon ska jag köra igång i alla fall för då är Milo på dagis, sen ska
han vara ledig fredag plus hela nästa vecka då det är höstlov och jag har också det
ganska lugnt, i alla fall efter tisdag!

Nu ska jag fixa lite kvällsfika till lillpojken min! Den stora pojken jobbar kvällskift denna vecka!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0