Dagen i dag!

Hörrödu Linda J-L, Anneli tipsade mig om en naprapat du brukar gå till en Mr Wallin, idag har jag blåmärken över hela min överkropp, är detta normalt????? Känns som jag vart i ett slagsmål med hulken!

Idag vill jag göra nåt! Rickard har ju tagit Volvon till jobbet så Enångers gränser kan jag inte lämna, måste vara gångavstånd, hmmm!! Undra om Malin och Anton är hemma? Kanske ska pilla iväg ett sms och fråga!

Skulle egentligen hälsat på Maria och Peter W och deras små pojkar men Maria H hade en sjuk pojk hemma så hon kunde inte, vi har lixom köpt presenter tillsammans och ville åka dit samtidigt! Blir en annan dag då!

Nu ska jag duka fram frulle, nu börjar min mage kurra, Milo har ju i alla fall druckit välling han!

ha en bra dag, jag får se hur min  blir!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Linda L-J

Hehe, ja, det är normalt... Jag får det inte längre, men fick det från början...

2008-10-29 @ 17:24:31
Postat av: Malin och Anton

Synd att vi inte va hemma...men en annan dag...

2008-10-29 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0