Gaaahhh!

Så störande, irriterande, jobbigt är det med min konstiga mage!! jag kan inte sitta riktigt, inte ligga....bäst när jag går eller står upp!

Nu är det min och Milos ensamma vecka, Rickard åkte precis till jobbet och slutar 00.00, tråkigt är det, men det går bra!!

Vi har vart hos Familjen Anton idag, de har lekt och stått i, de leker bra de där två barnen! Kul! Jag satt mest och mös med bebis som sov så gott på min mage! Såååå avis!!!

Har ni någongång vart ute och gått med en 2 åring? Om inte ska jag berätta hur det är, annars kan ni sluta läsa nu! =)
Vi gick ut genom dörren, kom nedanför trappan, hoppade några gånger i en vattenpöl, gick 10 meter, kollade in en sten efter vägen, den var juh väldigt spännande, grå och smutsig, gick 10 meter, hittade en lerig plätt som måste utforskas, hellst med fingrarna för att se hur kletigt det verkligen är, gick 10 meter, kom på att han tappat ratten i bilen han hade med sig, gick tillbaka och letade, inget fynd, lite tårar, gick 10 meter, Åhh en STOR sten som måste bestigas, kollar in utsikten från sitt berg, gick 10 meter, ramlade på ett äpple som låg i en vattenpöl, gråt, gick 10 meter, "mamma, bära mig", pust, ok, ett litet tag.....det går i alla fall fortare!!

sammanfattningsvis kan det sägas att det tog oss ganska länge att komma till Konsum som ligger ca 300 meter bort!
Förstå vad ALLT är spännande, nytt, och nyfikenheten är makalös! =)

Nu ska vi klä på och gå ut och knäppa lite kort i höstvädret!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

Anna ville du att jag skulle göra om din blogg? jag kan göra det ikväll om du vill. Jag är ju ensam på kvällarna.

2008-10-06 @ 15:09:18
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Haha! Ser Milo framför mig... =) Önskar jag hade varit med! Ses snart. Kram kram

2008-10-06 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0