Går inte längre att förneka.......

.........att sommaren är över!
har i det längsta sugit ur sommaren men måste motvilligt ge mig nu!



Detta är nog bevis eller!

Idag har vi vart hus kusin vitamin Joanna och rastat barnen,
var där hela dagen faktiskt, Maria och Peter kom med sina tvillingpojkar också,
såååå himla söta, tur att det var två så jag och Joanna fick en varsin ;)

I morgon är det dags för min tid hos homeopaten,
ska bli riktigt spännande, jag tror verkligen på
alternativ medicin, det har funkat förut.
Men sen drar vi till norrland så uppdatering
av hur det går i morgon kommer inte förrens på
söndag kväll!

ha en underbar helg alla ni!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0