halsbränna?

??
Ja det tycker jag väll inte att jag har men sånna tabletter fick jag
i alla fall utskrivna av doktor Eyad. Omeprazol heter de, han tyckte
jag skulle prova dom i en vecka och blev det inte bra så skulle
han skriva remiss till UL. Jaja, tyckte det var ett konstigt val av medicin!

I morgon ska vi köra förhoppningsvis sista dagen med vårt grupparbete,
sen är det min individuella uppgift också då.....ska bli kul men det
är sååå svårt att komma igång, varför e de så?

Idag har jag och Milo hälsat på fam Bodell, guuu va söt han var lille Elias!!
Det suger bra nog i bebistarmen, men jag är så lycklig över min stolthet!

dagen gick fort, dags för Milleman att sova nu, dagis i morgon!
Får se om jag får in nå bilder sen när grabben somnat,
just nu är det full fräs i soffan!! :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

Kna man få så ont av halsbränna? DEt var mer än jag visste om lär jag säga. Fast jag har nog i och för sig aldrig haft halsbränna heller va jag kan komma ihåg!

2008-10-01 @ 20:39:19
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Petra

Förresten har du lyckats övertala maken din än??

2008-10-01 @ 20:40:23
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0