Jenny Johrin

ja det var hon som blev nr 1000, det meddelade hon på min mail! Kul!

Ja, nu hade juh jag sagt att inte jag skulle nämna min mage nå mer,
men jag var i alla fall till naprapaten idag för att se om det var muskulärt,
men till coh med han stod och gapade, jag hade inget fel i mina muskler,
så det kan jag nu utesluta. fast han gjorde ju inte saken bättre, fy fasen va ont
jag har nu!

Och röntgen ringde idag då jag fått remiss till UL som jag inte ska gå på
eftersom jag gjorde det när jag var på akuten, men nu har ju läkaren
som jag var till efter det skrivit en remiss till datormografi, men det
måste hon som ringde prata med läkaren på sjukhuset om för hon
tyckte nog att det var onödigt eftersom inte UL visade något......va fan,
hur länge ska man behöva oroa sig och ha ont i detta land egentligen,
dessutom har jag nu två svullna lymfkörtlar på halsen och nacken!!

I morgon ska jag ringa röntgen för att se vad dom kom fram till!
Jag är VÄLDIGT VÄLDIGT trött på detta nu! Just nu känns det som
att diagnosen får bli vad som hellst bara jag får en!!

I alla fall var vi på stan i dag jag och Milo, vi åkte buss,
och det var ju väldigt spännande för han, kulit!
Sen köptes det lite presenter till tvillingpojkarna,
och massa bus på mulle meck med Nadia och Tula.


Nu ska vi äta, pommes och korv blev det idag!!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men Anna, vad äre som är fel med dig? Och varför går allt så trögt på sjukhuset? Jag hoppas du får nåt svar väldigt snart. Att gå i ovisshet är ju det värsta som finns och uppenbarligen är det något som är fel för annars skulle du ju inte söka hjälp. Hoppas vi ses snart. Kram till dig

2008-10-28 @ 19:36:00
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: myran

Anna!!

Jag håller med Mallan.. Hoppas verkligen att det blir någon ordning på magen snart så här kan vi inte ha det... Kram till dej..



Här kommer nåt bra! Helena saknar dig på jobbet du var en sån glädjespridare, :)

2008-10-28 @ 22:25:21
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0