Lördagen

Som vanligt åkte pappan tidigt på morgonen för att åka cross,
jag tog tillfället i akt och ringde Sussa och frågade om hon ville följa med
till stan, och det ville hela familjen!! Så vi stressade igenom stan, (blir lätt så
när en karl är med) haha, sen åkte vi till MC donalds till Milos stora förtjusning!

Sen åkte familjen Sussa och storhandlade, så det hoppade jag över
och åkte hem, men beslutade att åka in till Faster Moa och bonusarna
på en kopp kaffe, som slutade med middag, film, och väldigt sen hemåkning,

Väldigt bra dag!!!

Idag ska vi också fira Minnu som blivit hela 1 år!

Tänk min plutt som snart fyller 3 år, fattar inte riktigt det,
jag tyckte första året gick fort men de två efterföljande
har om möjligt rusat iväg ännu fortare!!!!

Nu ska jag STÄDA, guuuu va tråkigt! Men tyvärr ett måste,
vi bor ju i en svinstia just nu! =)=)

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0