Nada!

I går tröttnade min mor på mitt gnällande angående magen och ringde rådgivningen som värsta lillskiten man är,
hon kirrade så jag fick åka in i allafall, då var kl 18.00, kom dit och fick vänta 30 minuter i väntrummet, fick då komma till ett rum, det togs lite stick i fingret och kissprov, klockan var ca 19.30, sen inte ett knyst på 3,5 timme, strax inna 23.00 kom en doktor som ville ta blodprover på ALLT, hade även lite feber då. "Men bara så du vet kommer provsvaren att ta ca 2 timmar", jaha, vänta, vänta igen...00.50 kom hon tillbaka och då fick jag åka hem men skulle komma tillbaka 09.00 dagen efter för ultraljud. Så en väldigt trött Anna klev upp i morse och åkte iväg, var där 09.00, fick ganska snabbt komma till ultraljud, men fick där ligga i ca 30 minuter eftersom läkaren var på möte. Var klar därinne ca 09.50, fick sätta mig i väntrummet och vänta i 2 timmar, då kom en ny doktor och klämde och kände!!

Och vet ni vad dom hittade.........INGENTING!

Jag är tydligen frisk som en nötkärna, det är ju skönt att höra! men vad är det då?

ja ja, nu ska jag skriva arbete!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

Men va i helvete! Ont i magen av ingenting låter ju konstigt!!! Är du inte förstoppad då? DEt kan ju göra fruktansvärt ont!

2008-10-08 @ 13:06:10
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Helena

Har dom gjort gastroskopi?

2008-10-08 @ 17:56:38
Postat av: Jag Anna

Helena,

Nej det har dom inte? Vad skulle dom kunna hitta då?

2008-10-08 @ 21:05:14
Postat av: Helena

Jag låg inne på sjukan och skrek av smärta, dom hittade ingenting.....puckon

Låg inne i 2 veckor på utredning sen kom den smarta idén gastroskopi(för ner en kamera som sitter på en hård slang gemon munnen ner i magen)

Hittade magsår..

Googla får du se

Dom kan ju kolla från bakvägen m en slang också

2008-10-09 @ 09:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0