rajtan tajtan!

Eller inte, lördagkväll nu för tiden innebär allt annat än krogbesök, alkohol......and I LOVE IT! Vill inte ha det på annat sätt, tryggheten och stabilitetn jag och min familj har är prislöst!!

Idag har jag verkligen haft kass mage, tror det kan bero på tabletterna jag fick, Voltaren, och eftersom inte de har hjälpt så slutar jag nog med dem nu! Nä jag måste sluta prata om min mage nu, inge intressant alls att läsa skulle jag tro!

Pluggandet går väl sådär, har gjort klart två delar nu, en del kvar.....men jag har hela söndahen och halva måndagen kvar ;) Tror inte på något topp betyg men det har jag inga förväntningar att få heller på vår första uppgift faktiskt, jag vill bara bli godkänd i första hand!

Kanske, kanske kommer vi åka till Ume till helgen, det skulle juh vara såå kul, mysa med Von bebis magen och strosa lite stan och även hälsa på gullungarna Nova och Lo! ganska bra helg att åka också nästa helg när jag har det skapligt lugnt i skolan efter denna mardrömsvecka!

Nu ska jag skriva lite innan John Blund kommer!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0