Sociala konstruktioner!

Ja sådana begrepp håller jag på att nysta ut nu!
Sista dagen inför inlämnande av individuella uppgiften verson 2.

Sen är det bara reflektionsuppgiften som ska in, sen är vi
klar med första kursen!!

Andreas är här och leker med Milo just nu
det passade juh bra eftersom jag måste
plugga (läs blogga). 

Men guuu jag har ju inget att skriva om,
fy vilket tråkigt liv just nu, nej då
i love my life! =)

saker jag skulle vilja göra i stället för att sitta här med miljarder böcker runt mig:
*gå till skogen med Milleman och ha picknick
*åka på aquaarena och bada (ska kanske också me Sussidus)
*ta en sista minuten till något varmt land
*skulle till och med vilja gå ut och gå med Lillemor :-)
*skulle vilja shoppa järnet på IKEA
*Skulle vilja shoppa järnet vart som hellst, dollarstore går bra också
*åka så Milo fick leka med nån av hans kompisar, Filip, Anton, Alma.....
*skulle önska att jag aldrig sett SATC filmen så jag fick se den en första gång igen...

jaja, men så ser inte min verklighet ut i dag, blir jag klar idag är jag "ledig" tills
på nästa tisdag, bra va!! Så då hinns min lista bli lite kortare!

Nu ska jag pallra mig till mor och skriva på datorn, mitt word program har
svikit mig mitt i en kritisk word period av mitt liv!

Tjohej

Kommentarer
Postat av: Linda

Du glömde en sak på din lista över saker du borde göra..

Festa med dina kära arbetskollegor!! :D



Hoppas allt är bra och att vi ses snart!

Kramar!

2008-10-27 @ 13:20:44
URL: http://hockeylinda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha... det är så roligt att göra listor över saker man vill, men så mkt värre att göra listor över saker som börde göras! visst då?



Hälsa familjen! kramen

2008-10-27 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0