Torsdag idag!

Hej hej,

Dagen vaknades av att Milo var helt knäckt över att pappa inte var hemma,
lugnade han till slut och han kröp ner och myste under täcket i ett par minuter,
sen var dagen igång igen!

Vi hade i alla fall iskallt inne imorse, så vi stängde in oss i badrummet,
där är det varmt och skönt tack vare golvvärmen åsså tog vi oss ett
varmt bad, tur att Milo alltid fått bada varmt så jag inte behöver frysa! =)

Sen klädde vi oss och gick till Malin och Anton, klockan var då nästan elva och det var fortfarande frost
på bilrutorna och i gräset, nu är verkligen vintern på intågande! Vi som fortfarande inte plockat ner
studsmattan, det måste vi göra i helgen, bara därför kommer det att snöa på fredag!
Milo och Anton hade roligt, lekte och tittade på film, Milo fick sitt obligatoriska vredesutbrott
när det var dags att gå hem! Elias bara sov, men fick snusa precis innan vi gick! =)=)

Nu sitter jag i soffan och kurar under filten, Milo måste tycka han har världens tråkigaste mamma,
men jag har dålig fantasi att hitta på saker inne, tips!? Måla och bygga pussel är vad vi brukar göra,
ska bli kul sen när man kan spela spel och pyssla med honom, han är lite för liten för det än!

I morgon ska jag in och ta blodprover på sjukhuset innan besöket till privatläkaren den 12 november,
fick en tidigare tid tack vare en avbokning, så det är ju bra, alltid bra med ett andra utlåtande,
jag känner mig ganska less på landstinget just nu!

Ähhh nu måste jag leka lite med min underbara älskade lilla kille!! för snart är det matlagning
på schemat, köttbullar och potatis blir det idag!

Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0