Vet ni en sak!?

jag har världshistoriens finaste barn!!!



Bara så himla vacker och underbar!

Dagen har gått i lugnets tecken, tog det slappt
på förmiddageb, gick ut mitt på dan så Milo fick
gykla (cykla) lite, så då gick vi till min mor där
vi tillbringade eftermiddagen.
Kom hem strax före 19 och 19.20 sov Milo....trött liten!
Så AnnaPanna ser (inte) fram emot en väldigt tidig morgon.

Tid hos homeopat fick jag också, nu på fredag, hon var snäll
och fixade in mig, egentligen var det ca 1 månads väntetid,
så det satte lite käppar i hjulet för Ume resan, men den
blir av i alla fall även fast det blir en kortare visit,
gruvas lite inför resan med Milo, men det går säkert
jättebra!

I morgon väntas en dag i ungefär samma tempo som idag!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sussa

Sötnsen där! Pussa honom från oss!!!



Kram på er!

2008-10-16 @ 09:34:54
Postat av: Jenny

Anna vad gör en homeopat eller vad d heter? Jag tycker det låter läskigt! Men lycka till iaf och jag hoppas verkligen att du snart får veta vad allting handlaar om!



Kram på er!

2008-10-16 @ 15:33:41
Postat av: mommo

Pussa lillprinsen från mommo...

2008-10-16 @ 16:55:16
Postat av: Marléne

Vad söt han e... Hoppas ni får en trevlig helg... hälsa till fredrik och din man

2008-10-16 @ 18:02:46
URL: http://frug. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0