At home!

Hej hallå,

Sitter i soffan med laptopen i knät och lyssnar på Oprah i bakgrunden som intervjuar Tom Cruise.
Egentligen ska jag nog dyka in i böckernas värld, men har inte nått dit än, har ju Milleman hemma
också som kräver sin tid, det var planeringsdag på dagis idag.

Kom precis hem från en lite playdate med Anton, Milo får nästan panik när han bara är hemma en hel dag,
vi måste ut och göra någon åtminstone en gång om dagen, så när vi var på väg till konsum så ringde jag
och frågade om de var hemma och de var de, trevligt, Malin bjöd på kaffe och barnen lekte.

Ska snart laga mat, idag blir det laxbiffar med spenat och sallad, grabbarna äter även potatis till men det
gör ju inte jag.

Nä nu ska jag i alla fall göra ett halvhjärtat försök att titta i böckerna!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Malin och Anton

Tack för trevlig playdate. Anton ville fortfarande följa med er hem när vi kommit ut till bilen. Han tyckte vi skulle ta bilen till er i stället...

2008-09-15 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0