Bilduppdatering

Men äntligen har jag lyckats få in bilder på nya datan, än bara från mobben!

Så håll till godo!



Soffmys!



Dessa har jag snickrat och målat själv, nu står det en på
varsin sida sängen, så bra det blev!



Vi var på 40 års fest 23 aug, riktigt trevligt, dock för
mycket av det goda och hemresa 05.30 på morgonen,
dvs väldigt jobbig söndag! =)



Här sitter värdinnan, hennes man som fyllde år!



Milo var såklart med, men han somnade på soffan med pappsen
väldigt mycket tidigare än mamman var redo att åka hem. =)



Visst har jag världens snyggaste man!



För att inte tala om den otroligt snygge lilla prinsen jag har ;)



Milos liv är crossar, traktorer, lastbilar....
......och mamma såklart!



Jag har vart väldigt kreativ på sistone!

ja det var vad jag hade att bjuda på denna gång, snart ska jag ladda
in bilderna från "stor" kameran, då kommer ni få se! =)=)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Bonus Farmor

Men så fina bilder du har lyckats få in Hahaaa. Och fint har du gjort hemma å! Duktiga du!! Kram

2008-09-09 @ 23:40:07
Postat av: Petra

Men Anna, precis så jag vill ha vid sängen ju haha. och hur gjorde du bokstäverna, eller köpte du dom?



Puss

2008-09-10 @ 08:40:16
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: mommo

Ja, en sak är säker, du har då inte ärvt din mammas påhittighet..För nån sån finns inte här...Snyggt du har gjort...Kram...

2008-09-10 @ 14:27:05
Postat av: kage

Fått tips sen du var på meani hos rebecka ser jag...

Fint!

2008-09-10 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0