bokseminarie...

....I Gävle har jag vart på idag! Det var ju intressant!

I morgon ska jag ha en mamma, son dag, vi ska sova länge,
gå i pyjamas tills mitt på dan och bara mysa på!!

Inatt kom äntligen  Jespers lillasyster, stort GRATTIS till mamma Maria och pappa Daniel!
Gu va jag längtar tills jag får träffa familjen!!

Sen har ju min å Helenas hemlis kommit ut, tänk vad många 09:or det kommer att bli nu,
jag vet en hel bunt faktiskt! Jag vill också ha en 09:a juh!! Känns som en bra årsmodell!!
Jaja, drömma går ju och jag har ju skolan nu som jag ser fram emot!!

I morgon ska jag till HC igen angående min "revbensvärk", det vill inte släppa,
fast jag tycker att det kan kännas bättre, men jag kanske blivit van också?
Börjar själv ana att det kan ha något med njuren att göra, men jag är
ju ingen doktor.

Jag har shoppat lite på
www.gojane.com också,
mycket fint har dom och jag fastnade verkligen för dessa
skor/sockor:



VA! Hur sköna ser inte dessa ut??
Längtar tills dessa landar i min brevlåda!

Nä nu ska jag bära upp min skönsovande lilla kille
som slocknade på soffan för ett bra tag sen!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du får dina grejer och att du inte behöver betala frakt. Svindyrt!!

2008-09-30 @ 22:59:51
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Sussa

Hur vågar du beställa där... Jag vet att de har skitfina grejjer men det kan bli dyrt om dom stoppar paketet i tullen... Hoppas du slipper det!



PUSSIS!!!

2008-10-01 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0