Dagen!

Jo men hej!

 Efter lite onödigt vetande kanske jag kan lätta upp era hjärnor!

I dag har vi vart i Hudik med gruppen och jobbat med grupparbetet
känns bra, vi fick ganska mycket gjort idag!

Sen var det dagis hämtning på schemat, matlagning
och lek en stund! Sen har faktiskt kvällen mest innfunnit
sig i min härliga soffa!


Igår var jag i Gävle på föreläsning och efter det så åkte
jag och Evelina, en klasskompis/arbetskamrat till IKEA,
jag köpte en tamburmajor, ett sidobord, två lampor, öhh,
kanske inte var så mycket mera...men däremot måste jag uppsöka
en kurator eller liknande då det inte fanns mina turkosa blockljus,
jag som eldat upp de sista nu, hur ska jag ta mig till, jag har oerhörda
värdsliga problem som ni ser!

Det är SACT på Tv så jag är lite distraherad, trots att jag sett
varje avsnitt säkert 20 ggr så måste jag hålla mig vaken och titta
på det varje kväll! Nyss var det scenen då Miranda lägger sin hand på
Mr Big och säger "go get our girl"...mmm...ryser!!
Alla mina favvisprogram har helt utgått, jag vill veta vad som hänt alla
mina "vänner" som jag så troget följt varje dag.
Ross, Chandler, Phoebe, Rachel, Monica, ja åsså Joey men han vet
man ju vad han gör! =)

Sen har vi Lorelie och Rory, undra hur dom mår?

Tack gud för att filmen Sex and the city kom så jag fick se
där hur deras liv blev, tycker jag alla serier ska göra,
väldigt bra idé!!

Nu är reklamen slut!

Tack å hej!!!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

Dom säger ju att Vänner ska göra en film å. Då får du se hur det går för dom ;)

2008-09-11 @ 08:18:03
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0