Days of our lifes.....

.....ja den serien följer nörd Anna när chansen ges, och det gör faktiskt inte så mycket om man missar några veckor för man hänger med ändå, men allvarligt, människorna i den serien upplever mer i sitt liv än vad 100 människor skulle göra, vad sägs om att dö ett par gånger och sedan visade det sig att man faktiskt inte var det, eller bli inlåst av onda Stephano eller en kär elak flicka, kanske byta identitet med Princess Gina eller måsta byta sitt barn efter ett par år för att man fick med fel unge från BB, få värkar på en klippsats, bygga en hel stad som ser precis ut som Salem på en ö dit de som blev mördade av The Salem seriekiller blev forslade och gissa....de var inte döda!!!

Ja ja, men i alla fall till titeln, "days of our lifes", med ett timglas och varje sandkorn en dag i ditt liv, och det rinner fort, jättefort....är lite lebbigt när man inser hur kort livet är!

Ja tillbaka till MITT liv, det är väl ändå därför man bloggar!

Helgen har vart bra, marknan på fredag och idag, Milo åkte de svindyra karusellerna många gånger! Solen sken, kors i taket på marnadshelgen! I går hade vi riktig myslördag med godis och film, vi tittade först på "bee movie" med Milo, den gav en annan syn på de hatade bina.
Sen tittade vi på "P.S I love you", oj va jag tyckte den var bra, gråt och skratt! Kan verkligen rekomendera för den som inte sett, fin film!!

Till veckan är det ja just det skolan som gäller, ska till Gävle på tisdag på föreläsning, sen är det i Hudik, det är ju skönt det, lite dryg att man måste åka till Gävle så pass ofta. Men vi har en tjej i vår grupp som åker från Gävle till Hudik också så jag ska inte klaga!

Rickard jobbar kvällsvecka så vi har en ensam vecka framför oss jag och sonen, men det brukar gå så bra så, jag har en snäll pojke faktiskt, visst kan han vara upp på väggarna ibland men han är aldrig medvetet elak, han lyssnar så bra och är så duktig, min älskade lilla kille, mitt allt!!


Nu ska jag surfa vidare!


Trevlig vecka på er!


Vet ni vad jag skulle tycka va trevligt, om alla som läser skulle vilja säga hej, då skulle jag bli glad! =)=)


Tjing


Kommentarer
Postat av: mommo

Hej....Days of our lifes, det är äkta såpa det...Kram..

2008-09-08 @ 06:49:26
Postat av: Linda

Hehe, ja, kommer att sakna days när jag börjar jobba igen ;) Var en kär följeslagare när jag pluggade och hade nån hemsk tenta.. Då var days helt plötsligt mycket intressantare...

2008-09-08 @ 08:33:30
Postat av: von

Hej

2008-09-08 @ 10:17:08
Postat av: Linda

Hej hej hej på dej Anna!!

Vi saknar dej på jobbet. Läre ha en dejt snart!

Kram och puss!

2008-09-08 @ 10:40:00
URL: http://hockeylinda.blogg.se/
Postat av: Malin

Todilooo Anna :D

Hoppas det går bra med studierna. Du saknas!!! Ditt skratt saknas!!!

Äru med på en bruddejt i Mo?

Jag tyckte oxå att PS I Love You var bra, men hade läst boken innan och då blire ju att man tycker att den är bättre...

Kollade på 27 dresses i helgen och den var jättebra tyckte jag.

Kram till dig

2008-09-08 @ 10:41:32
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Helena E

Hej hej hej hej

2008-09-08 @ 20:16:23
Postat av: Sussa

Hej bästaste Anna!

2008-09-09 @ 09:58:27
Postat av: myran

Hej anna!!!



Har vi bokat den 20/9-08 hos Mallan??? isåfall kan vi väl försöka samåka...:))



Kram

2008-09-10 @ 15:33:55
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0