Enånger by night!

halloj!

Dagen har spenderats med Fam Hådell/Wallin, mycket trevligt,
vi käkade mat och kollade på en rysare nu i kväll, som jag inte
har en aning om vad den hette, men dom dödade varann i alla
fall! =)=)

Annars brukar lördagar vara lite spänt då det vankas söndag,
för hur det än är så trivs jag bäst hemma med familjen!

Nä ni jag har verkligen inget att förtälja men jag måste
bjuda på bilder på min störtsköna son!



Så här ser Milo ut när man ber honom skratta till kameran!



Nybadad kalufs!
"Beviset att Milo faktiskt har hår"
Bara det att det saknas uppepå! =)=)
Det är inte till inget han kallas för den galne proffesorn!

Ha de

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

haha men sötaste lilla proffessorn då :)



Vi saknar er!!!

2008-09-13 @ 23:54:12
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Nadia

Men guuu va söt han är :D

Tror vi måste arrangera ett uppgjort äktenskap mellan våra barn :p

2008-09-14 @ 19:51:34
Postat av: mommo

Det är mommos lillprinsen..Vacker som få..Älskar dig Milo..puss,puss...mommo

2008-09-14 @ 20:17:07
Postat av: Jenny Dolk

Heeeej!

Jag har hittad din blogg, vad roligt!

Åh herre gu´så söt han är!!

Puss på er, hälsa hela familjen!

2008-09-14 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0