Ensam igen..

Halljo

För första gången i mitt liv har jag nu lämnad Milo på
dagis och åkt hem, det är nu tänkt att jag ska läsa
hela dagen, så jag får nog ta mig i kragen att göra det
också så det känns ok att inte ha Milleman hemma.

Nu känns miktt liv ganska enformigt så jag har
inte så mycket att förtälja.

Tänk att kunna skriva nya saker varje dag,
ha ett spännande liv eller vara en intressant person
då skulle jag ha massvis att skriva.

I går var i alla fall Moa och Carola här och åt mat
och umgicks, det var trevligt, jag åt lite kolatårta...
....*slå på fingrarna*
Inte bra om man vill gå ner i vikt! =)
Den där jävla vikten som jag måste slåss med varje dag!
Titta på en hamburgare och gå upp 5 kilo, det är verkligen
så...på riktigt!
Lite fuskigt faktiskt när man bor med en person som
har en av de bästa ämnesomsättningarna i världen.
Hoppas Milo ärvt hans ämnesomsättningsgener! =)

Nä nu ska jag sätta näsan i boken "kön och genus"
Kulit!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Nu har jag hittat din blogg :)

2008-09-05 @ 11:43:44
Postat av: Bonus Farmor

Hej bruttan! Läs på nu så du kan berätta för mej sedan! Jag läser visst din blogg BLINK Tack igen för maten, och sorry för visitkortet på övervåningen ropar ut i luften Fy på dej Elza! Hihi

2008-09-05 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0