Hata Google!

Hej hopp!

Så går det när man självdiagnoserar sig själv!

Har haft ett tryck under högra revbenen i ett par veckor och det har väl blivit värre nu de senaste dagarna,
svårt att somna då man inte kan ligga riktigt, så i natt 02.00 gav jag upp och satte mig vid datan för att googla
på mina symptom, och gissa vad som  kommer som NR 1, Jo Just Cancer i Levern!!!! Tror ni jag sov gott
i natt, nej just det! Låg nästan och planerade min begravning!

I alla fall så åkte jag på hälsocentralen idag för att kolla vad det kan vara, doktorn tryckte och tryckte,
kunde inte känna något konstigt, men jag ljuger inte sa jag, det är som en knöl på insidan liksom,
men han kunde nästan till 100% ta bort min egen diagnos men fick i alla fall lämna leverprover som
jag skulle få svar på innan  helgen. Men det är jobbigt, för jag kan nästan inte sitta normalt! Nåt måste det ju vara!!!!

Jaja, nu lämnar vi min tveksamma framtid! ;)

Idag fick Malin och Christofer äntligen sin lilla bebis! En Elias hälsar vi i hela fam Modin välkommen till världen, nu är man ju på lg.se och kollar om han kommit in där!! Ska bli kul att höra lite förlossningsberättelse sen! Det är alltid lika spännande!

GRATTIS till er! Ännu intrerssantare ska det bli att få höra om hur Anton trivs i sin storebror roll! =)=) Gullisen!

Nu ska jag försöka hitta nåt att sätta på kroppen, ska på bocks i kväll och äta lite, dock tar jag bilen så det blir nog inte så himla sent!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0