Hudiksvall!

Trots att vägen till Söderhamn är tusen gånger bättre så känns det mera rätt att åka till Hudik, det känns mera hemma liksom. Det känns så bra att åka dit varje dag istället för Söderhamn!!

Det vankas mycket skoj nu, på lördag ska vi till Mallan, kom hungrig och törstig stod det i smset! Ska bli sååå kul att träffa broidens igen!
Nästa vecka ska några från skolan och jag då såklart ha en lite kick off, då blir det Tre bockar med pubmacka och 25:an i  baren, det kommer bli riktigt nice!

I morgon tänker jag vara ledig, men nästa vecka ska jag ingå äktenskap med Ted Goldberg och läsa ut hans bok Samhällsproblem inför bokseminariet ännu nästa vecka.

Nu ska jag gosa med sonen innan läggdags!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Myran

Anna!! Jag håller med dej mera rätt att åka till Hudik! Men nu är det jobb i söderhamn så då är det väl bäst att åka ditåt.. Ska bli så kul att träffas på lördag :)) TROTS att jag inte fått nåt sms :(



Myran

2008-09-18 @ 19:54:40
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: sussa

Hahaha... Ted Goldberg är INTE RIKTIGT KLOK! Han är vår handledare på C-uppsatsen!! Snälla Anna. Håll dig till att läsa hans bok, gift dig inte med honom!!!



Hoppas hela familjem mår bra! PUSS!

2008-09-18 @ 22:09:35
Postat av: Bonus Farmor

Ja du! Jag är nog kvar i mina vetenskapliga tankegångar, så kanske jag skulle göra en studie även på detta! Hahaaaa. Nä skojade bara! Viste inte att du gick i giftastankar :O. Vad jag vet är det inte tillåtet att vara gift med två. Hihi!



Bus på er!! (ja bus, känner mej busig!!)

2008-09-18 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0