Inte upplagd för blogg!

Trögot Blogg anna har nu kommit!
har inget intressant att förtälja, trist va! =)

Ont har jag i alla fall fortfarande under revbenen,
nu strålar det ner mot ljumsken och bak i ryggen oxå =(
Det pirrar liksom, precis som när en sockerdricka ska släppa,
obehagligt! Ska tillbaka på HC på onsdag, men då ska väl
detta vara borta, eller hur för proverna jag tog var det inget tok med! *håller tummarna*

Ikväll har vi hyrt en barnfilm och en rysare till sen! Ätit godis och myst vi tre!

Idag åkte jag in på klädbytardagen i Hudik, men jag säger bara FYYYY F*n, folk är ju
som tokiga, jag hade inte kraft att slåss med dessa tokiga människor,
jag inhandlade ett par skridskor, skor, lite pyjamaser.
När jag stod i kön så kom det en kvinna och pekade på skridskorna och sa
"Hur mycket får du betala för de?, Jag har precis köpt mina för 5 kr, jaha 40 kr"
åsså ett stort hånflin över mitt "dåliga" köp...va! Ja man kan ju stöta på mysko personer ibland.
Sen åkte jag och Lillemor (som var snäll och följde med) till Iggesund där det också var
klädbytardag, oj, va lugnt det var där! Man kunde ju i lugn och ro gå och kika!!

Nu har rickard börjat titta på Braveheart,  inge bra ju när vi hyrt film, hur ska jag avstyra detta?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu är det inte bara din å min hemlis längre....;-) hi hi Puss puss

2008-09-29 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0