jag säger bara BLÄ!

Angående laxbiffarna jag skulle tillaga igår, jag tyckte de var lite isiga men tänkte att det brukar de vara ibland,
så jag började steka men tyckte att jag skulle titta på utgångsdatumet ändå, vad ser jag 2007-03..VA!!!
Jag har aldrig reklamerat men nu ska jag f*n göra det, så det blev fiskpinnar till grabbarna eftersom
spenaten redan var klar och vanliga biffar till mig! Gu va less man kan bli!!!

Idag har jag vart i skolan, nästan klar med grupparbetet nu,
känns så himla bra!! Vi är så bra!!

Nu är Milo avundsjuk på datornhan vill sitta i knä nu!

Of course!

Tjing

Kommentarer
Postat av: mommo

Köpt på Köppra, eller..??

2008-09-16 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0