långfredag??

Jag kan ju förstå att allas vår Jesus tyckte denna dag var lång och väldigt smärtsam,
men jag personligen tyckte jag nyss klev upp!

Har iaf vart hos mor och ätit supergod lax, mumma!
Var till Anneli och Christer en sväng, sen har jag
mest vart hemma, blev klar med pluggpappren,
så nu finns ingen återvändo...suck

MEN jag tror jag klarade tentan om jag nu kom
ihåg rätt tentakod, men jag tror det, annars lär
jag bli väldigt besviken nu när jag har fått upp hoppet!

Onsdagen och klassträffen var rikigt rolig, men
jag tycker det är jobbigt dagen efter, därför tvekar
jag oftast till fest, för jag gillar inte att en dag "försvinner"
för att man ska vara trött....

Har fått fantastiska nyheter också, jag ska
skvallra men inte rikigt än...hihi

Jag vad säger man...GLAD PÅSK

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0