Kära vänner

...Vi har beslutat att lägga bebisplanerna på hyllan ett litet tag,
Vilket betyder att även jag vill vila från att prata om provrör, hormoner,
pengar...etc...etc...

Jag är så himla tacksam för att ha så fina omtänksamma vänner
som verkligen visar att det bryr sig och alltid frågar hur det går,
men nu känner jag att jag vill bestämma när jag vill prata om det,
då kommer jag till er, det lovar jag!  Jag är bara för tillfället så
trött på vår situation så jag vill ta en paus från allt, även prata om det!
Detta menas att jag inte heller vill prata om varför jag inte vill
prata om det :S Vänta ut oss....vi kommer när vi vill lätta våra hjärtan!

Vi har redan gjort den bästa ungen, kan ju inte toppa det, och nu vill
jag bara njuta av min underbara son och ta hand om min familj,

är bara så himla trött på "skiten"....

Kommentarer
Postat av: Jenny

KRAM!!!

2009-08-22 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0