Utlovade bilder från båtresan! :)



I bilen, PÅ VÄG!! Detta är Helena om ni inte kan se det, hon gömmer sig sååå bra!! :):)



Blev ett par timmar på terminalen i väntan, jag hade sett att man fick kliva
på 2 timmar före, men icke...men vi hade trevligt ändå!



Piju...vilken tur att vi ska åka båt, eller e det trafk? Jag har ju hört talas om
färjetrafik..elle...ja skit samma, vi bröt mot reglerna då i alla fall ;);)



Johan skymtas bakom ölen...



I hytten, Rickard spänner allt han förmår...ser ni ärtan på armen..jajamensan,
det är min karl det!!



radarparet



Fråga inte mig vad han sysslar med där bakom, han är sådär bara...finns
inget botmedel...



Johan



Nu börjar det nog susa i säven...:)



Här har det susat på ett tag!



Helena blev bjussad på en Cider av en trevlig man i sina bästa år, hans pojkvän
hade ankrat i hytten och han försöker här övertala Helena att överta hennes sambo,
min man däremot var bara i vägen för denna kärlekshistoria :)



Japp nu är det helt borta...tjoff sa det så var förståndet borta...haha, här poppas
det till en låt som paret har i sin bil...har man såhär roligt dagen före så.....

I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
I                       I
\/                     \/


........blir det så hääär roligt dagen efter....








Vi sa att han inte fick ta i elledningen ute på däck, men vrång som han
är gjorde han det ändå...och nu får han leva med resultatet *s*



Andra mådde bättre....



Blåste lite på vägen hem!



Men det blev bättre när vi närmade oss hem!

Thats it foks!

Nu ska jag CHILLA lite innan Rickard kommer hem från crossträningen...





Kommentarer
Postat av: Joanna

ledsen men jag såg ingen ärta på armen :)

2009-08-26 @ 23:06:21
Postat av: von walter

Men vad Rickard snuskar sig:P, ni verkar ha haft roligt på eran resa...

2009-08-28 @ 13:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0