Segodego!!

En uppdatering kanske börjar bli ett måste.

Vi har haft så mycket att göra så jag inte riktigt
vet vart jag ska börja...

Helgen Lördag:
- Överaskning till nybliven 40 åring vars önskan var att få köra grävmaskin 09.30 i Enångers urskog ;)
- 12.00 Dop i Hälsingtuna kyrka, liten älskad Mille och hans kusin Liam.
- Tillbaks till 40 åringen för FEST
- Lämnade Milo hos morfar
- Tillbaks till Iggesund för att fortsätta festa (var dock nykter när jag skjutsade Milo)
- Min käre kusin hämtar och skjutsar hem oss, Tack för det älskade...Typ 01.00
 
Söndag:
- Vaknar lite seg runt 10 snåret
- Väckte Rickard runt 11
- Ringde mamma som måste skjutsa oss till Igge eftersom bilen var kvar där. Tack för det mamsen!
- Brunch hos fam Nyström, Tack för det mina hjärtan ;)
- Kalas hos Ella 2 år, 14.00 GRATTIS sötnos!!
- Tillbaks till Enånger
- kalas hos min kusse Janna, 28 år, GRATTIS älskade vän!

HEM!

ja så såg vår helg ut, och vi hade faktiskt supertrevligt hos alla inblandade.

Pics!



     


DOP





Kolla in ryggen på den som står längst fram och tittar på ;)

   




PARTY!



Jag och födelsedagsbarnet



Rickard och lillasyster Moa...no comments...



Ett försök till att se mer kärvänlig ut, men jag kan inte förklara Moas min ;)



Inte denna heller (guuu va Moa kommer att HATA mig....hehe, värt det)



Födelsedagsbarnet med partypinglorna ;)






ELLA 2 ÅR!!



Hemskt ledsen Janna att jag inte knäppte kort på dig, håller med att

det känns lite orättvist, men jag älskar dig ändå!!!

De små bilderna är klickbara ;)

Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Carola / Bonus

Hihi, åå det minnet!! Det var en dag jag sent kommer att glömma!! TACK Anna och Rickard för allt. Ni är mina favvisar! Festen måste vi göra om!



KRAM

2009-12-03 @ 23:52:04
Postat av: von walter

Härligt med lite bilder:D

2009-12-06 @ 09:30:01
Postat av: Joanna

ja det var ju lite taskigt att jag inte fick vara med på bild ;) å faktiskt så ringde ni kl 01.00!!! eller jag ringde ;) man ska ju ha mobilen på....Pössss

2009-12-10 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0