Tur att jag jobbar natt ibland!

Så jag kan skriva i bloggen som jag låtsas att jag inte har ibland ;)

Jag bangade med vaccinet i alla fall, jag tog en ny tid den 12/1 så kanske
man hinner få nya restrektioner efter nyår. Jag tror ju inte såklart att det
skulle vara farligt på något vis att ge honom andra dosen, men är det
verkligen nödvändigt?? Det är väl det jag klurar på...

Just nu sitter jag ensam på stora Edsbacka, och jag är ju väääldigt mörkrädd,
jag räknar minuterna till min kollega är tillbaka, vilket blir om ca 40 minuter!!
Och värst är väl om något skulle hända och man behöver vara två stycken,
men tur är att det inte har skett än så länge jag jobbat natt på detta bygge!
*knack knack*

Efter i morgon natt så går jag på 2 veckors jullov, och det känns helt underbart!
Då ska jag bara vara med Milo och ha det så bra, hjärtat mitt!!

Ha det så bra

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0