Äntligen över...

...denna onsdag med Gävle tur för enbart 2 timmar, men nu är det seminariet över och det är sköööönt!

Nu har jag 1,5 vecka att bara skriva mitt individuella arbete på, som jag självklart kommer få ett stort A på!!
Jag ska skriva om bemötandet mellan ssk och patient! Kulit! så i morgon ska jag köra stenhårt medans Milo är på dagis så jag kommer en bra bit på väg, hatar att vara ute i sista sekunden....för konstigt nog är man ju ofta de..huh..

I helgen är det alla hjärtans dag, vad ska alla göra?? Jag har inte rikigt greppat den dagen, varför ska man visa sin kärlek just på den dagen, visst är det fint att det finns en sån dag, men allvarligt den dagen är inge rolig om man e singel, tro mig! Varför ska man gå ut och äta precis då och trängas med alla andra kära personer?? Tja, jag ska inte bojkotta helt såklart, visst hoppas jag på en fin blombukett på bordet, men det är nog skitsamma ändå!! Jag hade ju hoppas på att fira bröllopsdagen nu när man e gift, men då måste man ha en man med minne också för att det ska funka, så alla hjärtans dag kanske vore perfekt för oss, för den dagen kan inte ens min man missa, hjärtan och gulliga nallar överallt :):)

Längtar tills på fredag då jag och Milleman e lediga och ska pysa hela dagen! Är något speciellt att vara lediga en vardag, då är det oftast bara han och jag eftersom alla jobbar! Älskar varje sekund jag får med knatten, visst har jag barnvakt ibland men det är ganska sällsynt att jag låter han sova borta och vara borta en hel dag om jag är hemma, har inte haft behov för det ännu, vem vet, det kanske kommer.....men nu vill jag bara suga ur varje sekund jag får med honom, snart är han en odräglig tonåring som sällan vill vara med mamsen, så jag får passa på nu!!! Älskade knört!
Än så länge har vi bara honom också att lägga all uppmärksamhet och kärlek på, så den jobbiga vägen till ett syskon kan ge mig lite lycka ibland också, för då får jag ju mera tid med Milo......

Ja, detta kanske kan firas på alla hjärtans dag...MILO, han e ju mitt hjärta! ♥

Nu ska jag sova, det gör grabbsen sen många timmar tillbaka, jag har alltid så ensamt i soffan på kvällarna!


KRAM på er godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0