Domen!

Vill börja med att be alla om ursäkt som vi träffade igår!
Ni vet att barn kan vara rätt pigga trots att de är ganska sjuka.

Milo har öroninflammation på båda öronen, vaknade idag med
ögoninflammation, feber och jordens snuva...stackarn...
Det ser ut som helgen blir lugn och i hemmets vrå!



Nu hoppas vi att vi inte smittat någon!!

SÅ dagen har inneburit 6 timmars flitigt skrivande på seminarieuppgiften
om cellen, så nu har jag bara nerven kvar, och den ska göras i morgon
nu när jag blir hemma.

Rickard är i Gävle på ishockey, Milo somnar snart, lugger här med vällingflaskan,
TV:n är paj med ljudet...så det blir datorisering ikväll också ;)

TJOHEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten... Hoppas han piggar på sig över helgen..

Ha d gott! kramen

2009-02-26 @ 20:20:09
Postat av: Anton & Malin

Stackars Milo, hoppas han piggar på sig fort. Ha det bäst. Kramen från oss

2009-02-27 @ 09:58:56
Postat av: Mallan

Men stackars lillvännen då!

Hoppas han kryar på sig snabbt.

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-02-27 @ 21:12:59
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: mommo

Min lilla prins...Ta nu medecinen duktigt så du kan komma till mommo snart..Puss å krya på dig lillvännen min..

2009-02-27 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0