Lill lördag!

Japp det är vad det är idag! Men inte tusan kommer jag att märka av det om ni tror det! Bara en helt vanlig dag!

I går skickade jag in uppgiften, tjihooo! Känns yberskönt!

Vad gör alla idag som inte jobbar, fast alla jobbar väl såklart,
men det finns några jag vet läser som inte jobbar och vad gör
ni en lill lördag som denna??

Nu har min man fått sin dom på arbetet också, han e varslad,
och eftersom han "bara" jobbat, ett år, elva månader och typ 3 veckor
så får han bara en månads varsel, hade han jobbat 2 år hade det vart 2 månader..
Han slutar den sista mars, en tisdag....börjar jobba på ett annat jobb på onsdag,
så han löser det bra, även fast det är ett jobba borta jobb så är det ändock
ett jobb, jag gillar väl inte tanken speciellt mycket att han är borta en vecka
i taget, men men.....

Äh, nu ska jag väl göra nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0