Lördag = godis

Här sitter vi hela lilla familjen i soffan! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på förutom att
vi ska ut och gå en sväng om ett tag!

I mig bor ju en liten melodifestivaltönt så därför kommer jag sitta här igen 20.00!
Nu är jag inte en sån stor tönt att jag vet vilka som är med ikväll, för det har jag
faktiskt ingen aning om, blir en överraskning varje lördag =).

Igår åkte jag och Milo till Igge på förmiddagen, vi träffade Sussa och Ella och vi
gick och fikade på café annorlunda, sen spenderade vi en hel dag/kväll med
familjen, Rickard dök upp efter jobbet. Vi åt good mat, spelade kort och hade
det gött, alltid lika trevligt!

alltid lika intressanta blogginlägg, hade för er skull velat varit en person värd att
läsa om, där det händer spännande saker. Men jag är en helt vanlig tjej med ett
helt vanligt liv.

Kramen skickas idag till Umeå, till Albin, Fredrik och Annika!

tjo

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för kramen och kram tillbaka! :-)

2009-02-21 @ 17:50:05
URL: http://albinobambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0