Lugn söndag...

...trots att jag har haft lite överskottsenergi!

Har i alla fall, tvättat, städat och rensat ur min garderob, städat Milos rum (igen och igen och igen), lagat mat, vart ute och lekt i snön, och en hel del slappning i soffan...

I morgon ska vi i vår studiegrupp träffas på buspalatset med våra barn, får väl se om det blir något gjort där vilket jag misströstar men det ska bli himla kul för barnen, Milo har längtat hela helgen till "buplatsen".. :)

I går var vi hos Sussa och Fredrik, kollade på melodifestivalen, käkade massor med joks och spelade kort! Väldigt trevligt, trots att vårt barn höll gott mod uppe ända tills vi åkte hem strax före midnatt, bara för han somnade en kvart på soffan, då äre kört! Vi hade Moa med oss igår också, gullstrumpan!

Men allvarligt, SNÄLLA..SNÄLLA...vem hade släppt ut henne från zoo, det var nog en av de värsta låtarna (om man kan kalla det en låt) jag hört i mitt liv, och toppen på isberget var ju att precis hon sjöng den också, hua!

Ha en bra vecka..känns sådär tycker jag!

Mån-busis
Tis- CUL, plugg!
Ons-Gävle, plugg
Tor-CUL, plugg
Fre- EV ledig om vi blir klar.

Tjohej

Kommentarer
Postat av: Petra

Melodifestivalen är ju det största skit som går på teve hehe.

Men Caroline af Ugglas är ju bäst haha. Önskar jag hade hört låten ;)

2009-02-08 @ 23:16:27
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Bonus

Men det är väl skönt att man kan få så mycket gjort men ändå tycker att man har haft en skön söndag!



Ja men du!! Det var ju ett hån mot alla älskare av scotts :P dom skulle ju ha gått vidare, röstade ju sönder växeln jag! S Fast som Moa sa, nu får jag ju se dom igen snart!! Hihihiii, kram från en vikarierande dansbandsfan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0