My readers comment are my worst nightmare!

Ja,
nu hade jag ju druckit ett och annat vinglas när jag skrev att bilder kommer sen, men eftersom mitt alterego visade sig där i dimman och jag faktiskt knäppte kort på mig själv där klockan 02.00 på natten så måste jag väl bjussa på dem!





Såså, nu räcker det med Anna...

När vi satt där hos Nadia så såg jag denna lilla varningsskylt på vintetran, blev lite full i skratt...



Haha, ja sunt förnuft passar nog de flesta och de med alkohol problem tror jag
skiter fullständigt i denna lilla bild...



Nadia och jag, lagomt lulliga!







Nu tänker jag göra något dumt, men han är min man så det lär ju kosta hans plånbok om han stämmer mig!

Hehe, jag och Rickard hade skoj dagen efter!




hahahahaha, jag skrattar lika mycket nu som då!!

Nu ska jag kolla på days som jag precis laddat ner!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Bonus

Söt Anna, Snygg Rille. Man kan ju förstå varför gossen blev så vacker!! Du var väl inte på bockarna? Hade jag vetat det hade jag ju gått in, för jag åkte förbi, typ mitt i natta. viskar var inte så nyckter!

2009-02-02 @ 23:56:52
URL: http://blackflash.weebly.com/
Postat av: Jenny Johrin

Jätte snyggt!! Vet inte om jag tyckte Rickard passade lika bra i långt hår...



Ha en underbar dag!



Kram Jenny

2009-02-03 @ 06:57:44
Postat av: Malin B

Snyggt men lite ovant å se dig så där långhårig :-)

2009-02-03 @ 08:32:13
Postat av: myran

Men hörru Anna!



har du köpt schampoot på "köppera"??



shit va långt hår :)

2009-02-03 @ 20:33:05
Postat av: Mallan

Anna!

Skitasnygg i håret!!

Du passar jättebra i den färgen.

Kram på dig

2009-02-03 @ 21:03:47
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Men åh vad snygg du var i håret då. Känns bra antar jag...Allt bra med dig och familjen? kramar i massor=)

2009-02-04 @ 14:00:30
Postat av: Tessan

Riktigt snyggt gumman och din man va inte dålig heller;)

Kram kram

2009-02-04 @ 18:05:59
Postat av: Nadia

MOhahaha jo men han var enastående vajjer!!!! :) Men du såg förvånansvärt presentabel ut klockan 2 på natta... tror inte jag skulel vilja se bilder hur jag såg ut vid det klockslaget ;D

2009-02-05 @ 10:40:15
Postat av: Helene

Åh va fin du va =)

Längesen man träffa dig nu, allt bra?=)

2009-02-06 @ 11:18:43
URL: http://heleneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0