Nattsludder

Milo har nu ögoninflammation på båda ögonen, men det ser
redan bättre ut. kan ju vara att han e såå duktig att dricka
pencellin, trots att han kväljer varje gång...lillegos!

Ikväll drog jag från man och barn och åkte till Anneli som
car ensam hemma, vi åt glass, drack kaffe och surrade,
sen fpr vi till hennes bror som hade datorproblem (hm bland annat),
kom precis hem faktiskt.

VET NI? Jag har vart snusfri sedan i måndags, ja nu vet jag att några
inte tycker det eftersom jag använder onico, men jag har iaf vart
utan giftet...har inte ens vart svårt, konstigt, jag som trodde detta
skulle ta döden på mig, men har knappt tänkt på att jag slutat..grattis till mig! :)

Nu vaknade knatte, stackarn kom och kunde inte se på ena ögat, hjärtat mitt!

tjo, tröstning pågår...

Kommentarer
Postat av: Sussa

Hej gumms.

GRATTIS TILL NIKOTINBORTAGET, eller vad säger man??



Dukrig är du i allafall..



Hoppas du mår bra, men jag misstänker att det inte är så bra nu... Jag finns här, det vet du! Puss!

2009-03-02 @ 08:49:09
URL: http://sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0