Nervklena Anna...

Usch, idag fick jag remiss till DT buk, första gången jag hade hoppats att den skulle ta tid på sig eftersom jag fick svaret att det går fort att komma till röntgen om doktorn anar att det är något allvarlig, men annars tar det fleeera månader....och jag var hos doktorn för en vecka sen, alltså kom remissen fort för att vara landstinget!
Har tid den 3 mars, på mammas födelsedag också...huff, idag är ingen bra dag!

Klantigt av sköterskan att säga så tycker jag!

Storhandlingen gick bra och det blev dyrt som vanligt! I morgon är det leedig dag med sonen, undra vad vi ska hitta på då? Myspysa bara!

Nu ska jag nerva vidare....hur ska jag hålla mig flytande nu??

Tjing

Kommentarer
Postat av: Bonus

Kramar. Håller dej i handen, hoppas att du känner att jag hjälper dej att flyta!

2009-02-14 @ 20:06:01
URL: http://lillehem.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0