Ahhhh, jag ser ett mönster!

Har sedan ungefär 2 veckor sedan ätit rosenrot som är ett hälsokost preparat, men jag slutade med dom eller rättare sagt jag glömde bort dom under nyår då jag glömde dem hemma och sen har jag inte tagit några flera, och vet ni vad? Jag har inte haft en endaste hjärtklappning!! Alltså, det kan ju berott på dem!? Läst lite på internet om rosenrot och det ska nästan inte ge några biverkningar men några personer jag läst om har haft just hjärtklappning! Hmm, ja kanske det kan vara så, i alla fall de gånger det har vart som värst, för typ en vecka sen var det!

Jaja!

I går var jag till fröken Johansson med Ullis som är på hemmabesök, vi surrade och spelade kort, de drack massor med alkohol, jag höll mig till vatten, så vid 03.00 tiden så åkte vi hemåt efter att Ullis måste blunda med ena ögat för att inte se dubbelt av korten, tack tjejer, det var längesen jag skrattade så mycket som igår!

Anneli dock kände väl att hon ville ha revansch idag så dom kom hem till mig ikväll och visst tog hon revansch allt! jag vågar inte skriva vilket kortspel vi spelade för då kan väl bloggen stängas ner på grund av rasism, vilket jag INTE är men kortspelets namn kan lätt uppfattas så!

Nu är helgerna över och snart börjar allvaret igen! Eller det har väl egentligen inte vart något avbrott men det har jag tagit mig ändå!! Snart får jag veta också om jag kommit in på SSK, men det borde jag väl göra, eller hur!!!?


Sova ska ja gö nu!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha det var där du var när du skulle komma hit ;) va skönt att hjärtklappningen slutat!

2009-01-04 @ 10:15:41
Postat av: joanna

det var jag som skrev nyss....men det kanske du skulle ha förstått ändå...

2009-01-04 @ 10:16:58
Postat av: myran

Skönt Anna att hjärtklappningen slutade!

Klart du kommer in på SSk linjen vem tror nåt annat??



AHA ni spelade ne... Kul!

//kram

2009-01-04 @ 12:23:45
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja usch rosenrot är inget bra Jag har hört flera negativa saker om rosenroten så det kanske är bra att du slutade.

2009-01-04 @ 20:18:29
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0