Älskade unge!

Mitt lilla goa hjärta 3 år!

För precis 3 år sedan låg lilla, lilla Milo i en kuvös
och värmde upp sig! Han var då exakt 3 timmar
och 20 minuter ung. Lilla vän, satt och tittade på
filmen från förlossningen för ett tag sen och det
var ju en ynklig liten fis....som nu hunnit bli stora
killen, hmm ja allt e relativt, i know...

Förlossningen gick bra, med risk att skrämma dem
som inte fött barn så tänker jag säga att det gick bra
för det gjorde det ju, jag fick ju världens vackraste prins..
Från att vattnet gick tog det 9 timmar, men från etablerade
värkar tog det ca 4,5 timme.

Skulle LÄTT göra om det flera gånger, och det skulle jag
inte säga om det var såå hemskt för det goda väger ju
upp det onda!! Jag skulle kunna göra det i morgon faktiskt,
förstå när man får upp SITT barn på magen, alldelses ny
och fuktig och luktar helt fantastiskt gott....att titta på sitt barn
den där första gången, räkna små fingrarna och bara njuta
av att få hålla sitt barn som legat strax under sitt hjärta i
nio (nästan tio) långa månader, det går inte att beskriva,
det måste upplevas!

Min pojke, mitt allt! Tänk att du kom tillslut och tog oss
med storm, vände våra liv upp och ner och fick oss att
förstå vad livet går ut på...att älska dig mitt underverk,
vårt mirakel, för det är vad du är, ett mirakel! Det visste
vi då också men nu förstår vi det mera och mera, det fanns
en mening att du kom till oss, det måste det ha gjort.

Alla föräldrar älskar sina barn lika mycket som alla andra,
vill jag tro, men det var inte självklart för oss
att få Milo, jag kommer vara evigt tacksam all hjälp vi
fick för att få ha denna lilla människa hos oss, utan
dem hade vi inte vart lika rik som vi är i dag!




GRATTIS min son!

Kommentarer
Postat av: mommo

Ja, denna älskade lilla kille...Älskad av så många, mommos lilla prins, 3 år gammal..Ja, barnbarn är verkligen livets efterrätt..Älskar dig Milo..

2009-01-26 @ 07:56:23
Postat av: Nadia



Vad fint :) Hoppas Milo hade en bra födelsedag!

2009-01-26 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0