Äskar=älskar

Gulliga ungen min!

Kramade om mig nu ikväll och sa "Milo äskar Mamma"...första gången det kom helt spontant utan att jag sagt det till honom, älskade pluppen!

Sen satt vi och tittade på korten som jag lagt in i bloggen tillsammans, och när vi kommer till bilden på Fanny så får han ett fjantigt leénde på läpparna och viskar, "Jag äskar henne, Fanny", han såg alldelse kär ut lillgubben min!!

natta

har ju glömt att berätta hur stor min kille var

13800 gr
92 cm lång

Storkillen våran!

Kommentarer
Postat av: Milos blivande svärmor

Ha ha ha... jag tror jag dör, vad gulligt!!!!

Småskrotarna är kära...Fanny pratar ju om milo hela tiden hon oxå...

Nästan en liten tår i ögat nu...



Kram

Saknar er!

2009-01-28 @ 14:37:36
Postat av: jag igen

Jag har precis vägt och mätt Fanny jag oxå...

prick 14kg och 92 lång...

2009-01-28 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0