Fasen då!

Ja gu va dumt av mig Mr Winblad von Walter, jag som hade filmkameran i väskan med mig! Men däremor lyckades jag fånga ett och annat foto i dansen!! Och självklart bjussar jag på dem!



Här väntar de med spänning på att få börja dansa!!



Med mössa och koncentration på texten i högsta hugg!



Glad i alla fall! Och notera min glada kusse Joanna på vänstra kanten! =)



Ja, det finns fler...hehe

Men i alla fall, dagen började lite otippandes på att Anneli ringde och frågade om
jag ville fökja med stora staden, hon brukar aldrig vilja att jag följer med, hon påstår
att jag är omständig, vågar jag påstå att hon ljuger... :-)
Så det vart lite ränn i affärer inna färden gick hemåt igen, följde med Anneli hem
för lite kaffe och prat med fam Bodell som kom också, alltid lika trevligt!
Sen skjutsade C mig för att hämta Milleman, sen gick vi hem jag och kotten!

Sen fick jag ett infall för att rädda min tomma plånbok från konsum i Enånger att
åka till Iggesota och handla och då blev vi kvar hos fam Moa i några timmar, prata
skit och drack kaffe även där! Milo blev helt förtvivlad när vi skulle åka hem för han hittade
en ny kompis där, en liten tjej som också var där och hälsade på! Men han tystnade innan
Njutånger då han bestämde att han var glad igen och äskar sin mamma, jäkla gullplutt!!!!

Sen blev det bad, borsta tänderna, läsa bok, sova.....och sen blir jag sittandes här...

Och stökigt har vi som bara den, orkar inte ta tag i det...har huvudvärk i stort sett varje dag
och orken finns bara inte, hur mycket jag skulle vilja...varför är det så??

Apprå på hälsa och kropp ringde jag återigen HC för en ny koll eftersom ingenting blivit
bättre, snarare sämre och typ så här blev vårt samtal:

Jag: Jag skulle vilja boka tid till läkare
HC: Varför då?
Jag: Samma som förut, som du kan se på din dator
HC: Vilka exakt?
Jag: Grymt...magen, knölar...
HC: ja du kan komma till Dr Habib..
Jag: STOP, jag vill komma till en läkare som inte är timanställd!
HC: ja, men Habib är ju här ofta!
Jag: Jag vill ha en läkare som pratar svenska!
HC: *lång tystnad* Hrm
Jag: Har hört att Kristina Olofsson ska vara bra!
HC: *lång tystnad* Hrm, ok du får tid den 9 februari, 8.30
Jag: Bra, tack, hej då!



Finns det inga journaler på HC???

Jaja, var "bara" en månads väntetid till den enda svensktalande läkaren på HC i Iggesund, inte illa!!! *ironi*

Vill fortfarande berätta att jag INTE är rasist, vill bara bli förstådd av en läkare, ganska förståeligt!

Tycker ganska synd om den där Kristina för hon kommer få höra både det ena och det andra...nu ska sanningen fram hur svensk sjukvård är!

Äh nu går jag å lägger mig och försöker sova, det brukar ta ett par timmar eftersom jag inte vet hur jag ska ligga för magen är så irriterande...less som faaan på detta nu, och det var längesen jag spydde galla över den här i bloggen men nu vet ni att läget är oförändrat på den biten!

Tjing

Kommentarer
Postat av: von walter

aja bilder är ju bättre än inget. Rickard ser nöjd ut...

2009-01-14 @ 09:34:17
Postat av: Anonym

Haha, jag tycker att hon är den värsta läkaren där :P

2009-01-15 @ 17:23:16
Postat av: Linna

Mitt namn föll bort =)

2009-01-15 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0