Fredag = doktor, leksaksaffär...mm

Känns väldigt dumt nu att jag inte följde med till Gävle idag på den obligatoriska seminariet,
eftersom jag känner att jag mår hyfsat bra idag, lite magknip då och då men annars mår jag
bra.. men det kunde jag ju inte veta igår får jag trösta mig med...

Idag ska vi till HC med Milo, han har klagat någon gång varje dag i flera månader att han har
ont i magen, men vi har inte riktigt tagit det på allvar, men jag frågade iaf på BVC när vi var där
och hon tyckte nog att vi skulle ta ett besök till HC för lite prover, så jag har fått mutat med
ett stadsbesök och en leksak för han började storgrina när jag sa att vi skulle till doktorn..

Ska bli skönt att komma ut ur huset..hela förra helgen var vi hemma för vi hade ju kalas,
och sedan i tisdags har vi i princip vart hemma, Milo stackarn...tur att det är vinter så
saknaden av utelek har inte vart sååå stor, för mig i alla fall.. :)

Rickard sover ännu, han fick sovmorgon en till morgon..svag eller hur var det nu?..no more comments..hehe

Nu ska jag kramas med mitt älskade lillhjärta som hänger här på mig och vill ha uppmärksamhet!

Tjing

Avslutar med en hääärlig bebisbild på lilla Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0