Fredagen är över!


Idag har jag vart med en kompis och vart ett stöd i hennes svåra situation,
eller stöd och stöd, jag är lite kass på det där med att trösta men jag kan
prata och finnas där!! Tänker på dig gums!

Ryckte upp mig på kvällen och åkte och grattade Flippan som fyllde hela 5 år
idag! Tänk va tiden går fort, men samtidigt kan jag inte minnas riktigt hur
det var när hon inte fanns heller, könstigt!

Grattis till henne! Lillstrumpa!

Appråpå hemlisar så har jag fått höra en till sådan nyhet för några veckor
sedan, en karamell som jag och bara jag suger på ännu! Gu va jag är bra!
Jag har ju inte en tatuering på axeln som står för lojal för inget.

Känner mig snurrig efter dagens bravader, alltså på riktigt, mår lite illa
och yr, men kan ju bero på sömnbrist eftersom natten gav typ 4 timmars
sömn, då Milo fick för sig att kliva upp 05.30 i morse! Och här sitter jag nu!

Men nu tänker jag åtgärda det genom att krypa till kojs

Natta

Kommentarer
Postat av: Nadia

Du var ett perfekt stöd! Nån dag när du kan, runt löningstid blir det jag som bjuder på middag tex. på texas om du tycker dte är bra där(för där har jag aldrig käkat :p)Så att jag får tacka dig ordentligt! Det var ingen lite tjänst du gjorde gumman.

2009-01-10 @ 09:38:09
Postat av: myran

Anna!

du ska väl inte säga nåt om hemlisar...



Styr upp ett datum för date!



kram

2009-01-10 @ 16:00:31
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0