Jaha!


Och hur gick det Petra? haha

Men hur ska man göra nu så det inte bara e vitt, vilket är tråkigt!

Gårdagen var vi på buspalatset igen med Fam Kruse, våra kottar
hade jätteroligt, vi var där i nästan tre timmar! Sen åkte vi till mellanbyn
och tittade på deras husbygge, Oj va fint det kommer att bli *avis*

Sen åkte vi hem och var bara hemma hela kvällen, skönt!
Idag fick jag sovmorgon och myste riktigt länge i sängen. gött!

Idag vet jag inte vad som ska ske, vi har i alla fall städat ur utrymmet
under trappen inför Milo present som han ska få! :)

Nu ska jag göra nytta!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Petra

hehe ja det guick inte så bra. Ser ingenting på min lilla skärm.



Men jag kan ta borrt allt det vita om du vill. Säg till när du har tid.

2009-01-17 @ 16:57:52
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Malin Bodell

Fint det blev :-)

2009-01-18 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0