Roliga dag!

Guuu va Milo har haft roligt idag, har verkligen vart lek i 12 timmar,
första besökaren kom 09.00 och de sista gick alldeles nyss!!
Han somnade som en stck 5 minuter efter det blev tyst =)

Och alla fina presenter, tack ALLA! Synd att det blir lite rörigt
och man inte hinner prata, men det är ju ändå för barnens
skull, och jag tror alla barn hade roligt!

I morgon vankas en ny dag med kalas, nu är det familjen och
kompisar till oss som kommer, så då blir det två till tårtor...
...har ju gjort blixten Mcqueen tårtor och Milo blev ju helt uppgiven
när han insåg att jag skulle skära i den..haha... Bilder kommer
vid ett senare tillfälle, efter i morgon!

Jag är såå glad över att Milo har så fina och bra kompisar,
han tycker så mycket om er allihopa gullungar, Anton, Filip,
Filippa, Alma, Fanny, Ella, Minnu, Timmie...tack för att ni gjorde
Milos dag så speciell, han är glad att ha er i sitt liv...föräldrarna
också såklart ;)

Och Jesper och Nathalie som kom nu ikväll, är så snälla och goa,
de har ett speciellt band med dessa godingar, gudsyskonen!
Tack för att ni är ni!

TACK alla för idag, nu ska jag slänga mig raklång i soffan
och pilla i naveln och ha det bra!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anton & Malin

Tack för idag, all mat å fika! Det var jättekul, Anton somnade nöjd han med ikväll. Ett toppenkalas :-)

2009-01-24 @ 22:49:08
Postat av: A-K

Tack själv...

Hade jättemysigt idag, kul att umgås!

Fanny hade superkul och somnade när vi kom ut på E4...ha ha ha!



Kram

2009-01-24 @ 23:10:59
Postat av: Petra

Stort grattis till sötnosen Milo på födelsedagen!

Kramar från oss



Förresten såg du att jag råkade svara i min blogg på vart leggingsen fanns? Dom kommer i alla fall från Vila.

2009-01-25 @ 10:10:31
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Sussa

Tack själv mina fina! Jättemysigt kalas! Hoppas Milo inte drömde mardrömmar om mamma och tårtspaden! Haha!



Krameli!

2009-01-25 @ 13:24:10
URL: http://sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0