Snart helg!

Torsdagar är bara såå himla bra eftersom nästa dag är fredag=mysdag!

Idag har vi haft vårt första seminarium på SSK, det gick finfint trots att vi bara
hade en dag att förbereda oss på, men det här kommer att gå bra!

Det är ju barnmorska jag vill bli i slutändan av detta, vilket jag räknat ut kommer
att bli om minst sex år, plugg tre år, jobb ett år och sen barnmorska ett år,
nu kanske ni tror jag är dålig på huvudräkning då 3+1+1 blir 5, men jag
hoppas att vi någonsin kommer kunna ge Milo ett syskon så jag är
positiv och tänker att jag ska vara mammaledig ett år...

Sen gick jag på stan och inhandlade de sista presenterna till Mille
och nu råder det ingen brist på presenter i alla fall, bara brist på kosing!

I morgon blir en stressig men rolig dag, ska till Shamn på dagen och
handla inför den stundande kalashelgen, sen ska vi vara på BVC i Iggesund
klockan 15, sen ska jag och Milo till Forsa och ha "minikalas" med Jesper
och Maria eftersom våra barnkalas är bokad på samma dag, men så är det
när våra knattar ville komma med bara 3 dagars mellanrum. Man kan nästan
påstå att deras lycka gjorde att mitt vatten gick :)

ja sen är det hem, städa och få ordning på tårtor och blåsa ballonger.

Kalashelgen ska jag dra senare för er som orkar läsa om mitt liv
med det bästa jag har...haha..

Appråpå barn så fick jag en superfin bild skickad på msn idag!



Fina, härliga familjen! Guu va jag längtar till er nu!
Annika, Fredrik (Milos gudfar) och deras lille Albin.

Nu sitter jag här med färg i håret, nu när jag ändå är brunett så
har jag blaskat i lite mera färg för att se om det blir mörkare.
Och jag tror jag måste skölja ur nu faktiskt!

se ya

Tjing

Kommentarer
Postat av: Bonus

Men så fin du ska bli till den stora helgen, vi kommer och grattar gokillen vår! Kramar på er!!

2009-01-23 @ 03:38:03
Postat av: Sussa

Guuud vilken fin bild på Familjen Walter!!

2009-01-23 @ 15:08:53
URL: http://sussafurustrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Synd att man inte ser mitt ansikte för näsan:D

2009-01-23 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0