Whatta day!

Då var denna fredag över också, som handlat om kalasshopping, BVC och minikalas i Forsa.

Mycket nice, och tack Maria för maten idag!

Jag sitter och surfar samtidigt som jag tittar på Inte utan min dotter,
jag säger bara, fy fasen alltså! Har sett denna film många gånger
men inte sedan jag fick barn själv och kan nu förstå den mera...

Har dessutom upptäckt mitt intresse photoshop som legat på hyllan
ett bra tag nu...snodde i hop några bilder igår...












Ja, ett litet urplock bara vad man kan göra....tro aldrig på bilderna i en tidning,
det har jag lärt mig!


Nu ska jag kolla in avsnittet av våra bästa år som jag missat...ja, jag är en
riktig idiot som följer den urusla såpan...men man blir ju bara fast...kan nämna att
jag även följde sunset beach...haha

Tjo

Kommentarer
Postat av: Anna A

Hejsan Anna. Vilka fina bilder! Tycker oxå det är skoj med bilder men aldrig kommit för mig för att kika in Photoshop. Verkar som om man skulle göra det :) Det blir ju hur finst som helst!



Kan ju erkänna så här bara mellan dig o mig ler att jag oxå följer Våra bästa år + att jag slaviskt följde SB. Du är inte ensam :) Hoppas allt går bra med plugget. Jag ska snart krypa till korset o börja jobba lite igen. Längtar inte, men vad gör man?



Ha det gott. Kram Anna.

2009-01-24 @ 19:19:03
URL: http://annacahlander.blogg.se/
Postat av: Jenny Johrin

Jag erkänner också... fast i VBÅ sen 11 år tillbaka... Såg att det var 10000 avsnittet som visades förra veckan...



Kramar!

2009-01-26 @ 08:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0