Bilder

Hej,


Nu lägger jag ut lite bilder på några beställningar så får ni komma med en åsikt ;)

Några ligger dock på vänt då mina stavar tog slut, men fler kommer nog på måndag!

Börjar med ett smycke som jag skrev fel på, skrev smeknamnet :S Men lägger ut det ändå så får M bestämma
om hon vill att jag ska göra om, vilket jag naturligtvis gör :D



Till min mor! D=Daniel, A=Anna och M=Milo



Syskonsmycke!



Annan vinkel



Ett till en gullig liten tös på 3 års dagen!



Sen har jag gjort en på en annan sorts stav, men Milo och hans födelseår,



Annan vinkel;



Funderar starkt på att öppna en blogg där jag bara bloggar smycken, så slipper
jag uppta denna!


I alla fall så har Milos feghet över morfars poolen släppt, på både gott och ont :)
Nu hoppar jag och simmar mest hela dagarna, han som inte vågade bli
buren i poolen för 3 dagar sen, helt otroligt!



     


Så, dagen har spenderats vid denna vattniga 29 gradiga sak! Synd att vädret blev som det
blev på eftermiddagen, men ser nog att solen kikar fram nu igen...härligt!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helena

Åååååååå vad fint det blev!!!!!!! Snälla Anna:-)

Och är du redan klar??!!!!

*(hoppar å studsar i soffan och vill hämta NU)*

Men när var hufr ska vi träffas på söndag tror du?

Då kan jag köpa det av dig då

Hur mycket kostar det?

Kram

2009-07-04 @ 00:55:02
Postat av: Mallan

ANNA!!!!!

Jättejättejättefint!!!!!!!

Åååå vad fint!!!

Klart det inte gör nåt att du skrev smeknamnet - blev nästan bättre eftersom Fredrik är så långt.

Wiiieeee!!!

Hur styr vi upp betalningen?

Jag kan föra över till dig om du vill.

Kram kram

2009-07-04 @ 10:22:34
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Mallan

Och vad roligt det är att se när barnen övervinner sin rädsla och helt plötsligt är det som att de inte gjort något annat.

Neo lärde sig nyligen att dyka och han är mer under än över vattnet nu för tiden. Så fort det lär sig de små liven.

2009-07-04 @ 10:24:56
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Jag själv

Hej



Jag väntar fortfarande på en beställning som kommer med låsen till läderhalsbanden så de är inte riktigt klara än ;)



Mallan, visst är det otroligt hur fort de kan övervinna sin rädsla, och sen är det som om de aldrig har varit rädd heller, dom är ju bara för härliga, småknattarna! 50:- per hänge tar jag så det var ju vad det blev för dig, jag kommer att skicka så fort låset sitter på plats, du kan ju maila din adress om du inte vill skriva den här, [email protected] Jag har nordeabanken med kontonr: 3113 00 28623

Hoppas du har en härlig semester! Kram gumman



Helena, samma för dig, jag väntar på låsen. Jag vet inte heller om jag kan vara med i morgon, jag jobbar till 18.00 och börjar sen 07.00 på måndag. Känns lite sådär... har ni bestämt vart ni kommer att vara?? Kram

2009-07-04 @ 10:55:08
URL: http://annamodin.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hej...

Nu har jag en här på jobbet som skulle vilja he ett lika smycke som det jag beställde till sitt barnbarn... Hon vill att det står "Miranda"- är det för långt?



Kram

2009-07-04 @ 23:04:06
Postat av: Jag själv

AK, Jag ska prova :) Kan vara för långt, men jag ska testa!!

2009-07-05 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0