Fredag=jobbdag

Ja, då går jag på natthelgen igen, men 30 timmar helgnatt klirrar rätt fint i plåska,
nu har jag ju inte den mest givmilda arbetsgivaren (H-vall kommun) så man får
väl vara glad för det lilla gissar jag...

Jag sitter här mitt på dagen, Milo tittar på teckant mitt på dagen och Rickard sover
mitt på dagen, han ska också jobba natt, han börjar 16.30 (jag 19.30) och han tyckte
då att han behövde få sova :S Milobus ska sova hos sin morfar i natt, första gången
utan oss där, men det kommer gå finfint, Milo har redan börjat packa väskan, eller, ja
han har lagt ner spindelmannenfilmen för den är VIKTIGAST!

Igår var vi hos Sus och Fredrik, de bjöd på mat (jag drack dock min shake), vi spelade
spel och hade det trevligt, Milo var vaken hela kvällen så morfar får nog en jobbig kväll
för lillen tog sig en välbehövlig sovmorgon idag :):) tack sus och fredrik för gårdagen!!

Nu ska jag hjälpa Milo packa sen ska vi ha några timmars mys innan det blir helg och avsked *snyft*

Tjingeling

Tack för era kommentarer, de värmer än!!


Kommentarer
Postat av: mommo

Ha en trevlig helg, hälsa gamm-mommo..

Så väntar vi Milo på Söndag, då lillprinsen ska sova hos mommo å boffa..Kram

2009-07-10 @ 16:45:19
Postat av: Ulrika

Hej vännen! Mysigt att få träffa er igen, lite hastigt å lustigt... Hoppas ni kommer hit snart! =) Du glömmer väl inte å ge mig nåt lösen?? Kram kram

2009-07-13 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0