Bilder!

Japp, idag bjussar jag bara på bilder!



så här fann pappan vår son en dag! :-)



Dagisavslutning



Vi var ju som sagt till Sandviken igår och gosade med helt fantastiskt söte Mille,
Milo var stolt som en tupp att få hålla underverket! Jag och mamma Tessan
lekte fotografer och knäppte massor med kort, som jag PS:at lite, och detta
är resultatet (har Tessans tillåtelse) ;)











Ja, det var ett litet smakprov! Tessan och Conny bor ju i ett jättefint
nybyggt hus alldeles vid storsjön, så vi gick ner till vattnet och kikade!



Milo skvätte ner Tessan! haha



Sommarmys på HÖG nivå!



Småtassarna



ÄNTLIGEN sommar!!!



Gohjärtat!

Tack Conny och Tessan för en mysig dag!

Idag  så packade jag och Milo och for till Fjäle för lite strandbus!



Kul med en stor sandlåda! :) Milleman som är van att bada i moffas poolen
är inte van vid stränder så mycket, han sprang ner i vattnet och kom snabbt
upp till mig och sa: "Det var kallt i badet mamma"...haha, i badet, inte i vattnet..



Oj, nu fick ni vrida på huvudet! ;)



Han plumsade i alla fall!! haha



Det inte bara lyser bus i ögonen på denna gosse, det ÄR bara massa bus!

Tack Joanna, Filip och Filippa för en dag på stranden! (Även Malin med barnen, E-L och
Anneli som kom när Joanna åkte till jobbet)

Kram på er


Thats it for now!

Kommentarer
Postat av: Marre

Vad härliga dagar ni verka haft..

2009-06-26 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0