Dygnvändning

Väntar att gå och jobba min tredje natt i släng, det går bra faktiskt, synd bara att man är mer trött på dagarna än på nätterna! Och i morgon ska jag inte sova heller, tänkte försöka vända tillbaka dygnet på en gång, men då kommer jag nog vara en zombie också ;)

jag har lixom inte gjort så mycket mera än att sova och jobbat i helgen så det finns inte så mycket att förtälja, MEN jag är superduperöveryberlycklig att sommaren är här, LYCKA!! Hur det än är uppskattar man ledighet mera när man jobbar, då vill man suga ur allt man kan av ledigheten eftersom den kan vara ganska kort.

Fd arbetskamrater, jag väntar på en inbjudan (eller väntar ni?) på en date i sommar! Lite vin i ett visst litet hus skulle ju vara kul! ;)

Nu ska jag slappa, snart smäller det...suck..

Kraaam

PS, Jag fattar inte varför lösenordsskyddet ramlar bort, det är under arbetning...DS

Kommentarer
Postat av: myran

jag håller på att sammanställa ett datum när det passar er :) Kom gärna med ett förslag :))

2009-06-29 @ 15:47:47
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0